Sunday, May 24, 2009

Web Banner - AHR Secret Collagen

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. saya dah janji nak capture banner ni. inilah dia. tapi tak siap lagi. yang siap cuma banner. linkage bagi setiap page pun dah siap. yang tak siap lagi content, sebab macam banyak sangat maklumat, jadi saya kena organize sebaik yang mungkin. ceh2..hihi.


Software: Adobe Dreamweaver CS3, Adobe Photoshop CS3, Google Chrome Browser. 

Dalam web AHR ni saya tak define site sebab web ni tak memerlukan database atau server connection. Puan Shidah cuma nak saya develop satu web kecantikan yang bertema warna pink. tapi ini tak finalize lagi. perlu lebih banyak pemurnian sebelum di upload di hosting nanti ^_^

ini gambar index. sebelah yang kosong ni bakal terisi dengan information yang persuasive yang sesuai untuk attract audience teruskan navigate web ni nanti. saya tak capture lagi sebab masih ada several info yangtak siap lagi. nanti kalau dah hosting saya inform k.


Saya sebenarnya masih baru lagi dalam web development yang komersial begini. biasanya buat untuk project subject di U je kan, tapi dulu time dip pernah juga praktikal buat web company www.ajwad.net , tapi requirement masa tu interface nak guna Flash. so nak buat tuto saya segan, ilmu kat dada tak cukup lagi. hihi. tapi kalau ada siapa2 nak tanya nak buat macam mana boleh je post kat komen, insyaallah saya bantu.

&NotForgotten: Kalau ada apa2 suggestion, post la kat komen, saya sangat alu2kan. ^_^


semoga semua akan happy selalu

Awaluddin Ma'rifatullah

No comments: